Pagina's: 1 ... 7 8 [9]
  Print  
Auteur Topic: ervaringen en handelswijze met bezoekers  (gelezen 17835 keer)
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Antwoord #120 Gepost op: september 20, 2017, 08:49:11 am »

30 juli 2017
--------------------
#BANDSTEMMEN-SESSIE. Vanmiddag weer bezoek voor een prive-zitting hier in de studio. Eerst even gezellig kletsen, met een bakkie in de tuin, en dan aan de slag. De 4000 geinteresseerden gepasseerd, waarvan naar ik schat zo'n 25% herhalings-bezoeken

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #121 Gepost op: september 20, 2017, 08:49:48 am »

26 juli 2017
---------------------
69 opnames gemaakt, een bovengemiddeld aantal voor op een #bandstemmen-avond, voor een een bijzonder symphatiek stel. Mooie lange antwoorden gekregen. De bezoekers, onderhand al vrienden geworden, verstonden het goed, ook de doorkomende B-stemmen. Grappig was het ongevraagd doorkomen van een stem met een buitenlands accent, die soms iets geinigs tussendoor zei.... humor is daar ook ! Gebruikte methode; schaaldraaien over de AM-band.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #122 Gepost op: september 20, 2017, 08:50:31 am »

23 juli 2017
----------------------
Vanavond weer een prive-#bandstemmen-sessie hier in de studio. Deze mensen zijn diverse malen eerder geweest, en heb er een fijne band mee opgebouwd. Apparatuurjes testen, even relaxen van te voren, en de beuk erin ! Juli / augustus zijn altijd wat sessies betreft rustige maanden, alhoewel er alweer het nodige in de agenda staat, tot ver in 2018. Wachtijd voor een doordeweekse middag of avond is nu 3 weken ongeveer...en voor sessies in de de weekenden geldt er een wachttijd van ongeveer 3 maanden.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #123 Gepost op: september 20, 2017, 08:51:33 am »

Na ruim 15 jaar met het #bandstemmen-fenomeen bezig te zijn, en meer dan 40.000 opnames gemaakt te hebben voor enkele duizenden mensen, weet je onderhand wel dat er veel ellende onder de mensen zit. Moslims, katholieken, atheisten enz. lopen ALLEMAAL met dezelfde vragen rond....en KRIJGEN ook gelijkluidende antwoorden van de Stemmen...ook in dit opzicht blijkt maar weer dat we GELIJK zijn.. De mensenkennis die ik op doe mag enorm genoemd worden. Ik ontvang en bezoek mensen uit alle lagen van de bevolking...zo was ik in geweldige villa's op bezoek, maar ook op op zolderkamertjes, en bij criminelen....noem maar op. Stuk voor stuk heel hartelijke mensen. Wat een zwaar, maar fascinerend en prachtig werk mag ik doen.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #124 Gepost op: september 20, 2017, 08:52:09 am »

16 juli 2017
-------------------
#BANDSTEMMEN - Heel gezellige avond beleeft in Zoetermeer. Mooie redelijk lange antwoorden gekregen op de gestelde vragen, Het gros van de 23 opnames was goed verstaanbaar. Gebruikte methode; het zg. schaaldraaien. Enkele pogingen tot het maken van stilte-opnames mislukten.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #125 Gepost op: september 20, 2017, 08:52:53 am »

15 juli 2017
-------------------
FANTASTISCHE NIEUWE ERVARING tijdens de uiterst succesvolle #bandstemmen-sessie in Wijchen ! De overleden hond van de gastvrouw liet op verzoek wat van zich horen, en zijn typerende geluid klonk uit de speaker ...de nog in leven zijnde aanwezige hond reageerde daar op en kwam enthousiast kwispelend naar de tafel gelopen waaraan wij zaten !! Erg geslaagde avond met vele duidelijke stem-opnames, in totaal 76 stuks.. Verder enorm verwend met heerlijk eten vooraf, en idem hapjes tijdens en na de sessie. Een top-avond was het, waarvoor veel dank! - Gebruikte methodes; schaaldraaien en microfoon opnames -

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #126 Gepost op: september 20, 2017, 08:53:43 am »

9 juli 2017
--------------------
#BANDSTEMMEN - Vanmiddag een aantal duidelijke DNG-opnames gemaakt bij fijne mensen thuis in Bodegraven. Het aparte is dat deze methode, in tegenstelling tot het schaaldraaien, bij mij niet vaak lukt, en er vrijwel altijd rot opmerkingen worden gemaakt...negatieve antwoorden komen etc. Ditmaal dus niet; ..het gros was positief !

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #127 Gepost op: september 20, 2017, 08:55:16 am »

8 juli 2017
-------------------
#BANDSTEMMEN-ZITTING - Geweldig gezellig gehad in Wijchen, bij Nijmegen...55 schaaldraai-opnames gemaakt en enkele zogenaamde "stille opnames", waarbij er GEEN geluid wordt aangeboden via de radio. Vaak lange en bovenal duidelijke opnames

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #128 Gepost op: september 20, 2017, 08:55:59 am »

4 juli 2017
---------------------
#BANDSTEMMEN_SESSIE - Zonet een sessie afgesloten met en voor een leuk stel, waarin zo'n beetje alles gebeurde wat gebeuren kan; A-, B-, en C-stemmen, mooie en vaak ook lange antwoorden. Ook werd ik een keer "minder vriendelijk" toegesproken door een stem...afijn; sessie even onderbroken met een drankje en verder niet op gereageerd. Emotionele momenten meegemaakt, waarbij ook ik kippenvel kreeg, terwijl ik toch wel wat gewend ben....
...44 opnames gemaakt door middel van de oude beproefde schaaldraai-methode ( "radio sweeping").

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #129 Gepost op: september 20, 2017, 08:56:33 am »

2 juli 2017
------------------
#BANDSTEMMEN-SESSIE. Vanavond een prive-zitting met bezoekers hier in de studio. Bij wijze van experiment laat ik weer eens een tweede computer ( zo'n lekker ouderwets BAKBEEST :-) ) synchroon opnemen. Het is namelijk eerder gebleken dat er bij het afspelen op de ene computer soms andere zinnen te horen zijn op de andere. Mogelijk, naar mijn bescheiden mening, vormen de stemmen zich op de "route"van de radio naar de betreffende computer. Of; de ene stem manifesteert zich bij de ene, en een andere stem bij de andere computer. Feit is wel dat hoe langer je met deze materie bezig bent, hoe meer theoretische vragen er opdoemen.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #130 Gepost op: september 20, 2017, 08:57:07 am »

1 juli 2017
---------------------
#BANDSTEMMEN - Een zeer geslaagde sessie was het, in Hoeven ( Noord Brabant). 53 opnames gemaakt voor 12 mensen in een heel goede sfeer. De antwoorden kwamen qua verstaanbaarheid in de zg. B-klasse door, met enkele uitschieters naar boven zowel als beneden; lees: A- en C-stemmen en waren opvallend lang. Als vanouds maakte ik gebruik van de schaaldraai-methode.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #131 Gepost op: september 20, 2017, 08:58:24 am »

28 juni 2017
----------------------
Zaal-sessie.
-
#BANDSTEMMEN - Geslaagde sessie in Breda; tegen de 40 opnames gemaakt. Traditie-getrouw een iets moeizame start ( energie-opbouw ) maar al snel werden de stemmen duidelijker. Af en toe kwamen er zogenaamde "dubbelstemmen" door, die het afluisteren van de opnames niet eenvoudig maken...er praten dan 2 ( soms 3...) stemmen door elkaar heen.
Gebruikte methode; het zogenaamde schaaldraaien.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #132 Gepost op: september 20, 2017, 08:58:55 am »

20 juni 2017
------------------
#BANDSTEMMEN-SESSIE. Afgelopen middag 36 schaaldraai-opnames gemaakt hier in de studio voor een heel leuke dame. Er kwamen opvallend LANGE zinnen door. De verstaanbaarheid schommelde, hetgeen normaal is...dit is van diverse factoren afhankelijk. Voor deze bezoekster maakte ik in 2012 al eerder opnames, Geslaagde gezellige middag, met een pauze in de tuin.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #133 Gepost op: september 20, 2017, 09:02:44 am »

#BANDSTEMMEN-ZAAL SESSIE -  Amsterdam
Het was een erg geslaagde avond bij de vereniging Aquarius! Leuke grote groep mensen waarvan enkelen de schaars voorkomende C-stemmen zelfs goed verstonden. Ook enkele A-stemmen knalden de speaker uit. Ook werd er iets in het Tjechisch en het Sranan ( Surinaamse taal die ik machtig ben) gezegd...geweldig! Was keihard werken maar gelukkig iedereen aan de beurt kunnen laten komen. Na afloop gezellig nagepraat met een hapje en een drankje. Mensen van Aquarius en alle aanwezigen verder; hartelijk dank voor de hele entourage en jullie komst !

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]
  Print  

Ga naar: