Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Studio bezoekers: opvallende zaken bij EVP-sessies....!  (gelezen 3139 keer)
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Gepost op: juli 14, 2010, 10:36:26 pm »

- Een opmerkelijk groot deel van mijn bezoekers zegt zelf paragnost(e) / medium te zijn

- De aanvankelijk meest sceptische bezoekers tonen tijdens opnames het meest hun emoties

- Bij vrouwen vallen vaak traantjes, mannen zijn vaker (hoogst) verbaast

- Sommigen laten me achteraf weten het gevoel te hebben gehad 'lifters' bij zich te hebben gehad op weg naar huis terug

- Meest voorkomende klachten als men net bij me binnen is; hoofdpijn en/of klamme handen ( zenuwen ?! )

- Achter vele vragen zitten levensverhalen waar je de rillingen van krijgt

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Henk
Administrator
Niet uit te bannen

Toon interesse maar blijf wel nuchter!

« Antwoord #1 Gepost op: juli 15, 2010, 02:27:55 am »

- Een opmerkelijk groot deel van mijn bezoekers zegt zelf paragnost(e) / medium te zijn
Opvallend, dat had ik niet verwacht. Als ze zelf mediamiek zijn, waarom hebben ze dan de input van derden nodig?

- Bij vrouwen vallen vaak traantjes, mannen zijn vaker (hoogst) verbaast
Ach ja… Vrouwen komen van Mars etc.

- Sommigen laten me achteraf weten het gevoel te hebben gehad 'lifters' bij zich te hebben gehad op weg naar huis terug
Kan ik beamen. Ik had hier ook last van na mijn eerste bezoek aan jou. Heb ze onderweg naar huis tot twee keer toe hardop weggewenst maar toen was het over.

- Meest voorkomende klachten als men net bij me binnen is; hoofdpijn en/of klamme handen ( zenuwen ?! )
Hmm… Ik denk eerder aan vermoeidheidsverschijnselen, uitgaande van het feit dat entiteiten vaak onze energie aftappen om door te komen. Hoofdpijn is overigens vaak een uiting van een lichte uitdroging.

I'm back!!!
herman
Geregistreerde gebruikers
A stem
*

« Antwoord #2 Gepost op: juli 15, 2010, 05:44:43 pm »

hoofdpijn bestaat in medische zin niet-waarom ?---de hersenen kunnen namelijk geen pijn voelen(wel de bloedvaten in en om de schedel)
en trouwens wie tapt wat af -en van wie(met evp heb ik nergens last van- da's wel gek dan toch)

herman van den hooff
joure
Raudive
Witte ruis
*

« Antwoord #3 Gepost op: juli 15, 2010, 06:07:17 pm »

Waarom zijn sommige mensen dan vermoeid na een EVP sessie vraag ik me af.

Wetenschappers en ongelovigen zul je nooit kunnen overtuigen......
Henk
Administrator
Niet uit te bannen

Toon interesse maar blijf wel nuchter!

« Antwoord #4 Gepost op: juli 15, 2010, 06:53:00 pm »

Waarom zijn sommige mensen dan vermoeid na een EVP sessie vraag ik me af.

Twee theorieën:

1. De entiteiten gebruiken inderdaad (deels) energie van diegenen die aanwezig zijn op een sessie.
2. Iemand die meedoet aan een sessie is vaak vol verwachting, zenuwachtig en verbruikt dientengevolge meer energie.

Nummer 2 gaat op voor mensen die zich voor het eerst of sinds enige tijd bezig houden met EVP. Voor de meer doorgewinterde experimentator geldt dit minder omdat na enige tijd de opwinding plaats maakt voor nieuwsgierigheid. Ik neig daarom naar de eerste verklaring.

(...) en trouwens wie tapt wat af -en van wie(met evp heb ik nergens last van- da's wel gek dan toch) (...)

Misschien speelt hier een individuele gevoeligheid een rol?

I'm back!!!
herman
A stem
*

« Antwoord #5 Gepost op: juli 15, 2010, 07:26:37 pm »

henk,

gevoeligheid bij een sessie kan inderdaad een rol spelen-en dat geeft in het alpha gebied van de hersenen een soort van euforie af- synaptische neuroontjes die elkaar te lijf gaan-(daardoor kunnen ook gemakkelijk hallucinaties optreden-zeg maar een vorm van een quasie droom werkelijkheid)
echter dat iemand anders een vorm van energie uit ons mensen gebruikt,lijkt me sterk(hier op aarde komt het ook veelvuldig voor-ga maar eens in de drukke kalverstraat lopen-dan krijg je hetzelfde effect-maar dan van onze medemensen
ik zou zeggen-henk-vraag het de overledenen maar eens-van waar ze gevruik van maken-ik krijg er van gene zijde geen antwoord op-merkwaardig genoeg
gek dat iemand  "lifters" mee heeft in de auto-terwijl ik op de fiets niet(we hebben namelijk geen auto)-ook na een sessie niet en daarna de deur ff uit ben

blessed be

herman van den hooff(en zijne heksin)
joure
herman
A stem
*

« Antwoord #6 Gepost op: juli 15, 2010, 07:43:15 pm »

hoofdpijn wordt in hoofdzaak veroorzaakt door een lichtelijk zuurstof gebrek naar ons macaroniebrein toe-die slurpen  de meeste voorradige zuurstof op-de andere organen krijgen de rest-dus niks merkwaardigs aan

herman van den hooff
joure
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #7 Gepost op: juli 20, 2010, 09:48:20 pm »

Ik ben echt helemaal kapot na een sessie van ongeveer 3 uur.
= dat is de tijdsduur die bezoekers hier gemiddeld actief doorbrengen, afgezien van noodzakelijke pauzes,
en dat 2 a 3 keer per weekend -

Als ik half gesloopt in mijn mandje lig na afloop van de avond,  ben ik vaak na een kwartiertje
weer klaarwakker, en lig de muggen te tellen die langskomen!  Grijns

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #8 Gepost op: oktober 12, 2014, 10:42:24 am »

11 oktober 2014

Was een hele gezellige EVP- avond met twee dames ! Opname kwaliteit was over het algemeen redelijk qua verstaanbaarheid, met uitschieters naar boven en naar beneden. Inhoudelijk mooi. Soms werden de stemmen herkend. Ook nog een bizar gezicht vastgelegd met de camera's in een spiegel in de huiskamer, en orbs die alle kanten uitgingen. Een psychokinetisch experiment , het laten dansen van een tafeltje door handoplegging, slaagde ditmaal helaas niet.
« Laatste verandering: oktober 12, 2014, 10:46:36 am door Frans Schmidt-Gieskens » Gelogd

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #9 Gepost op: oktober 12, 2014, 10:44:31 am »

5 oktober 2014:

Een erg leuk en gezellig jong stel op EVP-bezoek gehad. De stemmen waren iets onder gemiddeld qua duidelijkheid, maar de boodschappen waren er niet minder om. Het bezoek verstond het vaak goed. 52 opnames kunnen maken, wat weer boven gemiddeld is voor op een avond

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #10 Gepost op: oktober 12, 2014, 10:45:47 am »

28 september 2014

De EVP-avond in Rijswijk van gisterenavond valt wat mij betreft onder de noemers " bizar, onvergetelijk, en geslaagd". Heel hartelijk ontvangen door twee leuke lieve gastvrije dames, waarvoor mijn dank. Ruim 50 opnames gemaakt van hoofdzakelijk duidelijke stemmen...vaak 2,3 en soms 4 stemmen door- en langs elkaar heen. Er trad een 'randverschijnsel' op; een waxinelichtje begon opeens steeds hoger te branden ....een snelle spurt ernaar toe voorkwam erger.
 Dat was weer een avond met een heel byzonder karakter....uiteraard geen details verder ivm. privacy.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #11 Gepost op: december 04, 2016, 07:31:03 pm »

1 december

Succesvolle sessie gedaan in Hillegom. Bovengemiddeld aantal opnames kunnen maken van gemiddelde verstaanbaarheid met uitschieters. Als altijd zakte de sterkte van de signalen na plusminus anderhalf uur iets in. Gebruikte methode; schaaldraaien. De gastvrouw wil ik graag hartelijk danken voor de fijne ontvangst, en alle credits naar de Paranormale Stemmen.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #12 Gepost op: december 04, 2016, 07:31:39 pm »

29 november

Weer een avond mogen verzorgen voor twee erg symphatieke dames. Ik mag wel zeggen; 1 van de meest intrigerende zittingen die ik heb beleeft....wat er allemaal gezegd werd blijft prive uiteraard. Vlak voor het begin van de zitting begon de antieke pendule WAARVAN HET SLAGWERK AL MAANDEN NIET IS OPGEWONDEN weer eens te slaan. :-) Twee maal kwam er een niet-uitgenodigde stem door die " ik ben de dood" zei...niet op gereageerd verder. Opvallend veel A-stemmen.
De dames dank ik voor hun bezoek, en zij zijn, net als iedereen,
altijd weer van harte welkom.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #13 Gepost op: december 04, 2016, 07:33:21 pm »

- -=BIZAR=- Een tijd geleden een  keiharde " droge tik", zoals het geluid van het springen van een ouderwetse TV-beeldbuis , dat in mijn studiootje klonk. Mijn oren floten ervan na...schrok me het pestlazerus. Nou heb ik het boek van EVP-pionier Friedrich Jurgenson al zeker 4x gelezen, en valt me NU PAS op dat hij hetzelfde heeft meegemaakt. ( Voor de gene die het boek heeft; blz. 179 )...

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: