Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: SyFy  (gelezen 3308 keer)
Jager
Gast
« Gepost op: december 02, 2015, 09:34:30 am »

Veel  uitzendingen gevolgd op syfy, en ik ben er nog niet achter wat ik er van moet denken.
het gaat om het programma Ghost hunter, het speelt zich allemaal af in het donker, waarom ?
Is dat voor het vermaak ? of voelen de (spoken) entiteiten zich daar lekkerder bij.
Er zijn veel groepen die zich in het donkere goed voelen, denk daar bij aan snode typen, maar een entiteit openbaart zich toch wanneer het hun/hem/haar uitkomt ? toch ?
Nu ik al een tijdje met pensioen ben, en mijn tweede liefde aan de druppel lader heb gezet, nee dames van dit mooie forum, ik heb het over mijn Piaggio race monster,
heb ik weer tijd om mijn geliefde hobby , het jagen op entiteiten voort te zetten.
Mij vallen dingen op die ik ook bij daglicht meemaak waarvan je zegt, hé, het hoeft dus niet pikke donker te zijn.
Ik maak het mee met mijn fotografie, met de bandstemmen, en niet omdat ik zo ge zegt gek ben, want in mijn boven kamer vliegt nog gewoon wat atomen van de ene kant naar de andere kant
En bij navraag vaak aan mensen die van toeten en blazen niets weten, zeggen zij hetzelfde van wat ik meemaak.
Maar om bij linea een te blijven, waarom altijd in het donker, de apparatuur liegt er niet om bij deze gasten, behalve dat zijn Amerikaan zijn, kunnen ze ook niets aan doen, hebben ze zo als het lijkt succes  .
Dus, doe denken jullie daar over ?
Geert

Kuun
B stem

« Antwoord #1 Gepost op: december 22, 2015, 06:21:39 am »

Ik vroeg me dat ook weleens af waarom dat altijd in het donker gebeurd. Maar het schijnt dat je zintuigen in het donker beter werken, dat heb ik me tenminste ooit eens laten vertellen. Waarschijnlijk pik je de geluiden dan sneller op enzo.

Verder kijk ik ook regelmatig op SyFy naar deze programma's, altijd wel leuk. Wist je dat Ghost Hunters International (GHI) ook een aantal jaren geleden een aflevering in Nederland hebben gemaakt? Dat is toen via het team van Haunted Holland gegaan, helaas bestaat dit team niet meer. De aflevering is opgenomen in het huis van Johan Vlemminx in Huissen en op het Forteiland IJmuiden en heet "Amsterdamned".

Je kan de aflevering hier bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=uUqpDbdGBFA

Between the world we see and the things we fear... there are doors.
When they are opened.... nightmares become reality.

Kijk ook eens op http://duparin.simpsite.nl
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Antwoord #2 Gepost op: december 22, 2015, 08:16:26 pm »

Syfy ken ik helaas niet.... zit dat bij een abbo-pakket ?
We hebben hier een standard-packet..

Heb ook gehoord ( o.a. van een arts ) dat je gehoor in het donker scherper is,
ter compensatie van een slechter zicht.

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Kuun
B stem

« Antwoord #3 Gepost op: december 23, 2015, 06:24:40 am »

SyFy is een zender met voornamelijk paranormale series en sciencefiction films. Ik heb Caiway en daar zit die in een extra pakket.

Zie ook http://www.syfy.nl/

Between the world we see and the things we fear... there are doors.
When they are opened.... nightmares become reality.

Kijk ook eens op http://duparin.simpsite.nl
PieterJ
B stem

« Antwoord #4 Gepost op: december 23, 2015, 03:57:00 pm »

Dag beste mensen...

Ja daar was ie weer... Er zal vast wel iemand bij zijn die nu denkt nee he daar hebben we hem ook weer.
Maar het zal me een worst wezen denk ik dan maar haha
Jullie hadden het over waarom steeds in het donker.
Ik dacht toen stiekem terug aan mijn jeugdliefde en vraag me nu steeds meer af, waarom altijd in het donker?
Maar dat was toen en dit onderwerp, is wel heel iets anders dan je jeugdliefde.
Waarom altijd in het donker? Tja ik denk zelf dat dit ook een stukje spanning extra geeft.
Maar je hebt dat donker echt niet nodig. Net wat Geert ook al schreef. Het kan net zogoed overdag.
Wat zeg ik? Het kan zelfs terwijl je op de wc zit Lachebek

Ik kijk zelf heel veel op youtube naar Ghost Adventures  (gewoon intikken onder youtube en je krijgt zeer veel filmpjes die elk zo ,n 40 minuten duren)
Deze zijn met heel veel evp s en met zeer goede en interessante resultaten en ook heel mooi gebracht.

Ik wens jullie allemaal een hele goede Kerst en een goed uiteinde en natuurlijk een heel goed begin.

Jager
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: december 23, 2015, 05:42:02 pm »

Tja Kuun en Frans.
Ik heb het gewoon bij Zigo, en ik kan je vertellen dat het hele zender aanbod drab van de eerste orde is.
Mijn schotel zou ik voor geen cent willen missen, free toe air, ik ga van sonde naar sonde en pik uit de brij van zenders die ik wil bekijken.
Maar SyFy is dan wel voor mij de leukste zender.
Ook veel naar die opslag boxen uit Canada mag ik dan graag kijken, en ook daar leeft het.
Laatst haalden zij daar een box vol met oosterse spullen uit, Voodoo e.d
De jongens van Ghosthunters doen het wel goed volgens mij, ik mag er graag naar kijken, dus Frans, spijtig voor jou dat je dat niet kan ontvangen.
Zoals Pieter ook al zei, het kan ook gewoon overdag, maar dat van de zintuigen geloof ik ook wel, blinden ontwikkelen ook een ander gedrag dan.
Ik heb speciaal een hhd camrecorder gekocht met 30 gig aan geheugen, en ga bij de Aldi in Duitsland een mini sd kaartje van 32 ! gig voor maar 8 euries halen.
Dan film ik met de ingebouwde hd, en gebruik ik de sd voor opslag.
Ik ben van plan om in 2016 mijn jachtgebied uit te breiden naar onbewoonbare kastelen e.d.
Mijn Sony heeft nightshot, maar de hd van JVC niet,, dus kan nu in zowel dag als nacht.
Dat zal Pieter wel aanstaan denk ik gezien zijn verleden, ouwe reus ;-)
Ik wens een ieder een zalig kerstfeest en een goed jaar op de ons zo geliefde entiteiten jacht in 2016
Geert

PieterJ
B stem

« Antwoord #6 Gepost op: januari 11, 2016, 04:17:21 pm »

Sorry Geert voor het late reageren...

Heb het wat druk gehad... Steeds wat naar ziekenhuis en.d. dingen...
Allemaal niet zo leuk...
Maar... gelukkig hoef ik, als het een beetje meezit de eerste drie maanden niet heen meer.
Je had het over een ouwe reus...
haha dan kijk ik meteen even naar die prachtige foto van je Geert met die ouwe bandrecorder erop.
Zo'n ding heb ik verschillende types van gehad. Ik kwam laatst nog zo' n ding tegen bij een radio markt.
Maar heb het maar laten staan want mijn vrouw ziet me al weer aankomen met weer zo' n ding haha

Interessant Geert die camera' s met infralight en zo....  Lachebek

Ikzelf heb ook zo' n camera alleen niet zo' n hele goeie kwaliteit. Heb er ook zo , n nachtkijker liggen. Waarmee je werkelijk mee in het donker kunt zien.
Heb daar ook al eens mee omgeknoeid, met het idee, er ook een camera aan vast te plakken... en heel misschien er iets speciaals mee op te nemen.
Maar helaas... het enigste wat ik er op kreeg was een muisje die in het donker wat rondliep buiten... haha

Nee dan maar weer gewoon wat opnemen met mijn oude vertrouwde cassetterecorder....
Maar de laatste tijd doe ik er helaas door alle omstandigheden er niet zo veel meer aan Geert... Wat ik wel heel jammer vindt... maar soms moet je wel he

Een hele goede dag nog toegewenst Geert....
« Laatste verandering: januari 11, 2016, 04:18:54 pm door PieterJ » Gelogd
Jager
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: januari 12, 2016, 11:56:18 am »

ach, Pieter, met dat ziekenhuis gedoe moet je op houden hoor ?
ik weet het wel, zoiets overkomt je, maar Media......het computeren hoort daar ook bij hé, ik ben een tijdje geleden overgegaan naar windows 10
Nu, daar zit ook het enige aan wat je doet komen tot een moord aanslag.
Het programma op zich is goed, voor mij dan, maar als je alles optelt aan uren die je kwijt bent aan installeren ?
Ik had Winows gratis laten downloaden, maar die gallige spam die ik had ging er maar niet uit, en om de computer een enorme trap te geven, wat volgens mijn schatje enorm dom is
heb ik de hele zooi er afgegooid, plus die eikels van de reclame en spam verwenst daar een hele hete omgeving.
Voorman is daar ebelzebup, Satan himzelf.
Dus Widows er naakt op gezet.
Wat je dan allemaal tegen komt, of liever gezegd niet meer tegen komt, bah allemaal op nieuw instellen.
Maar hij draait weer, en ik moet zeggen, prima programma Windows 10
Zelfs mailware deed het niet meer.
En een nacht kijker, ik heb daar ook wel eens naar zitten kijken, ze hebben er nu een bij de Aldi.
Dat is een sycloop toestel en dan mis je het stereo  effect .
Heb jij ook zo.n een Pieter ?
Geert
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: