Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Vol op je gezicht gaan...een goede les !  (gelezen 1509 keer)
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Gepost op: september 08, 2015, 09:35:55 pm »

Ben GIGANTISCH onderuit gegaan. EVP pionier Friedrich Jurgenson maakte het ook mee; die pikte een Nederlandse radio uitzending op: Willy Alberti met " meisje van de zangvereniging"..... hetgeen hij hoorde als zijnde een Zweedstalige EVP. Kortgeleden kwam ik te weten, dankzij ons aller Henk die bij me op bezoek was,  dat een van meedere WEL goede  zg. Directe Stem Opname een deel van een "vergevings gebed" was. Ik maak fouten. Gelukkig maar, anders was ik geen mens. Onherroepelijk zitten er meer uitglijders tussen mijn meer dan 32.000 gemaakte EVP-opnames, maar daar zal tegenover staan dat ik er ook enkele niet herkend zal hebben als EVP-stem(men) , Mooie les om scherp te blijven.

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Bjorn
Witte ruis
*

« Antwoord #1 Gepost op: september 09, 2015, 11:48:41 am »

Dus als ik het goede begrijp Frans, hoor je persongeluk je eigen stem terug.. i.p.v een stem uit gene zijde?
Ik ben momenteel ook bezig met de "directe stem methode", soms denk ik dat ik beet heb maar blijkt er gewoon ineens een radio station te zijn binnengevallen Lachebek

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Antwoord #2 Gepost op: december 13, 2015, 08:18:44 am »

Net even anders;
het bleek om een reguliere uitzending te gaan.
Mooie les voor mij om extra scherp te zijn en te blijven !

Dus als ik het goede begrijp Frans, hoor je persongeluk je eigen stem terug.. i.p.v een stem uit gene zijde?
Ik ben momenteel ook bezig met de "directe stem methode", soms denk ik dat ik beet heb maar blijkt er gewoon ineens een radio station te zijn binnengevallen Lachebek

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: