Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Een (helaas weer erg sceptische) uitzending over het EVP bij de BBC  (gelezen 2773 keer)
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Gepost op: februari 14, 2015, 10:13:02 pm »

http://www.bbc.com/news/magazine-21922834?fb_ref=Default

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Jager
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: februari 16, 2015, 03:01:17 pm »

uhm.....valt best mee hoor Frans, als je bij die gabbers voor de studio (bbc) in Londen staat, valt je gelijk de simpelheid op.
Ze zijn al jaren bezig om dab, of dab+ zoals je wilt, de lucht in te krijgen, wat ook wel aardig lukt, maar ik denk dat aan gene zijde niet aan 1 en 0 wordt gedaan.
En de stem van die dikke man, ja logies dat die raar klinkt, een riolerend gezuig aan die dikke (goedkope ) sigaar ? en dat v teken slaat ook nergens op, als jij altijd daar tussen die middel vinger en wijs vinger zo,n dikke goedkope sigaar klemt, gaan je vingers ook uitstaan.
 Tong
Als vakantie land prachtig, wat zeg ik ! ik wil er wel wonen, maar het blijven rare jongens.
Geert
jnwb
B stem

jasper

« Antwoord #2 Gepost op: februari 16, 2015, 05:17:42 pm »

Ik weet nog wel dat filmpje waarin je werd geïnterviewd door EditieNL  Later kwam er een ''expert'' in beeld die niet in bandstemmen geloofden en zij dat het verbeelding is door de ruis.

Wij weten wel beter! Ik word heel vaak bij mijn naam genoemd en de stemmen reageren op de omgeving. Er is heel vaak echt een dialoog.
Ik ben er 100% zeker van dat het echt paranormale stemmen zijn.

Het bewijs wordt steeds concreter!
PieterJ
B stem

« Antwoord #3 Gepost op: februari 20, 2015, 12:03:10 am »

Inderdaad jnwb.... ook wij (mijn vrouw en ik) zijn ervan overtuigd dat er meer is Lachebek
Het is zelfs een zeker weten inmiddels. Want we hebben zoveel wonderlijke stemmen mogen opnemen. Die ons daadwerkelijk bij onze naam noemen en ook stemmen,
die je herkent als degene die ooit deel uit maakten,... van je leven. Mensen die je zo verschrikkelijk mist. Ze zijn nog steeds om ons heen.
Wees daar maar zeker van en houdt dat maar vast. Wij, als bandstem-opnemers zijn daardoor een stukje rijker. Dat wil zeggen... in het zeker weten, wat er op ons wacht als wij straks ook overgaan naar die andere wereld.
Heel veel mensen hebben daar moeite mee en gaan liever een spelletje op de ipod spelen of gaan liever comazuipen en dat maak dat ze weer even uit de werkelijkheid zijn. De werkelijkheid is, dat we in een harde wereld leven, waar geen plaats is voor mensen zoals wij. Mensen die nog open kunnen staan, voor de wondere wereld.
Sjonge... ik lijk Chriet Titulaar wel....   Lachebek

Even voor Frans... ik heb de uitzending ook beluisterd. Ik heb het meteen ook maar even opgenomen voor in mijn magazijn hahaha....

Bedankt even voor de link...

« Laatste verandering: februari 20, 2015, 12:06:57 am door PieterJ » Gelogd
Jager
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: februari 20, 2015, 12:37:53 pm »

Tja, wat niet weet, wat niet deert, Kijk, het zit eigenlijk zo, wij experimentators verdiepen ons in de materie, dat wil zeggen, leren ons in omdat wij geintereseerd zijn.
Iedereen kan ik aanraden om de boeken van de Amerikaanse arts Moody, en de Nederlandse arts Pim van Lommel te lezen.
Wij experimentators zij intilligente mensen, wij weten  het een en ander af van non-lokale, en bewustzijn.
Het soffelijke, en niet stoffelijke, ook weten wij dat iets niet kan worden onderzocht, de onderzoekers het naar het land van de fabels brengt cq trapt.
De harde cijfers van de Heer van Lommel en Moody spreken boekdelen, en wie er allemaal nog worden genoemd.
Einstein, en veel psychologen komen aan bord, kwanumfysica , en noem maar op..
Het heeft allemaal met ons onderzoek te maken.
Trillingen, en bewustzijn, dat van Pim van Lommel is een dik werk, maar naar mijn mening een fantastisch hulp middel voor de onderzoeker, ik had het geluk dat ik het bij de kringloop tegen kwam in nieuwstaat voor 2,50, maar de aanschaf via een winkel zeer de moeite waard.
Sommigen zullen zeggen, wat heeft het te maken met evp ? alles ! maar alleen achter te komen via deze boeken die er legio zijn.
En nee, ik heb ook geen enkel belang in deze materie.
Ik spreek dus niet over de mensen die hier op het forum bezig zijn, die weten het wel, maar voor diegene die nog iets twijfelt.
En expert ben je tegenwoordig zo, ik noem er een paar op, koppensnellers met veel ruis in hun hoofd, experts bij de vvd (heel veel) experts in Griekenland met zeer veel ruis, en niet te vergeten valse lucht die als je een deur los laat staan je er een strakke nek van krijgt, zo,n tocht ;-) (moet je je huurbaas vertellen dat je je huur een paar mnd niet wilt betalen) expert, zo kan ik nog wel een dag doorgaan, maar dat heeft dus niets met evp te maken, behalve de link weer naar ruis.
Dus indirect wel weer, ach gewoon laten l.u.l.l.e.n die gasten.
Zij die het niet begrijpen, hebben het niet begrepen, en het niet hebben begrepen, die begrijpen het niet.
Geen citaat, van mij zelf.
Geert

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #5 Gepost op: februari 26, 2015, 10:05:46 pm »

Tja.... JNWB: die ruis daar doe ik juist NIKS mee... vrijwel alle schaaldraai-opnames hier zijn OMVORMINGEN.... / lokstemmen.

Jammer dat ik geen gelegenheid had voor een weerwoord.
SOIT.

PieterJ
B stem

« Antwoord #6 Gepost op: maart 07, 2015, 11:58:46 am »

Geert,... je snijd hier een onderwerp aan. Dokter Lommel. De man achter het onderzoek naar bijna doodervaringen.
Ik heb er ook een boek van gelezen. Zeer interessant ! Net als de bandstemmen ook net zo boeiend eigenlijk.
Zelf heb ik ooit eens de stoute schoenen aangetrokken om deze man eens aan te schrijven, via email. Met een heel verhaal erbij, over waar ikzelf
mee bezig was en of het misschien een idee was om ook de bandstemmen binnen zijn onderzoek naar BDE, toe te voegen.
Want ik was er van overtuigd dat men dit samen kon voegen en op die manier twee vliegen in 1 klap kon vangen misschien.
Sinds de mail verstuurd te hebben, heb ik niets maar dan ook niets van hem terug ontvangen.
Dat kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben.

a. De mail is niet aangekomen.

b. De man had het veel te druk met andere bezigheden.

c. Of de man zag de link niet tussen deze twee fenomenen en... wil dit ook liever zo houden.

d. De man dacht met een gek te maken te hebben.

e. De man blijft liever op zijn eigen eiland zitten en wil niets met bandstemmen te maken hebben, laat staan
    dat er ook maar enig belang zou zijn om deze onderzoeken samen te voegen.

En juist dat laatste, zou hij nu juist WEL moeten doen, want ik ben er van overtuigd dat er hele bijzondere resultaten
zouden komen. Zolang dit niet erkend word binnen de zogenaamde "wetenschap" zullen wij als bandstem-experimentatoren
het met onze eigen onderzoeken moeten doen. De wetenschap laat hier wel degelijk een beste veer vallen.

Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

« Antwoord #7 Gepost op: maart 08, 2015, 08:48:56 am »

Vreemd en jammer !

Ik gok dat het een dik jaar geleden was dat ik hem mailde met dezelfde intenties.
Binnen 3 dagen kreeg ik antwoord;
hij wilde graag eens langskomen maar heeft het enorm druk met zijn lezingen.
" in de toekomst zal hij zeker eens een afspraak willen maken ".

Ik ga dus voor optie A en/of B.
Maar in dat geval zal een reactie sowieso wel op z'n plaats zijn geweest.......al was het maar een korte.

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: