Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Mooie en beizarre EVP avond te Scheveningen  (gelezen 1140 keer)
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Gepost op: januari 18, 2015, 07:51:21 am »

VERSLAGJE EVP-AVOND;  Ik noem de begrippen " BIZAR en ONVERGETELIJK" als typeringen voor deze avond, bij een alleenstaande man in Scheveningen.

Deze man had last van allerlei vreemde gebeurtenissen in zijn huis..

Allereerst; een erg hartelijke ontvangst gehad, waarbij nog een heer en drie dames aanwezig waren. De geplaagde bewoner was een niet-alledaagse man, die HELEMAAL ZICHZELF was...wat in mijn ogen alleen maar te waarderen is.
Na een inleidend gesprek en een uitleg hoe het EVP werkt, aan de slag.

Zeer duidelijke opnames kunnen maken, die alleen maar duidelijker werden nadat mijn laptop op de tuner/versterker van de man werd aangesloten.
( Dit laatste bevestigde weer mijn vermoeden dat de verstaanbaarheid van de Paranormale Stemmen OOK min of meer afhankelijk kan zijn van gebruikte afspeel-apparatuur cq. speakers.) Samengevat; een plaatsgebonden vrouw, plus haar dochtertje, zijn ooit vermoord, en dwaalden door het huis en directe omgeving.

De moordenaar meldde zich spontaan ( ONgevraagd dus! ) ook. Nog het e.e.a. gevraagd over hun " hoe-en-waarom", waar geen directe antwoorden op kwamen.

Deze "personen" uiteindelijk gevraagd de bewoner verder met rust te laten, hetgeen door hen werd toegezegd. De sfeer in het oude Scheveningse huis voelde op slag beter aan. Als tweede deel van de avond nog wat opnames gemaakt voor de overige aanwezigen, waarbij de tranen rijkelijk vloeiden.... schitterende en duidelijke boodschappen kwamen er door.....men verstond het prima.

Voor wat betreft het eerste deel van de avond; met de gegevens die ik heb " losgekregen" van de vermoorde moeder en dochtertje; 'ns kijken of ik er wat over terug kan vinden op het Internet. Zal weer een mooi bewijskrachtig stukje zijn voor in mijn op stapel staande boek over het schitterende fenomeen; het BandStemmen Fenomeen! Bewoner van het huis, jij niet-alledaagse, byzondere , lekker jezelf-zijnde man; ik wens je al het goede toe.

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: