Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Diverse ervaringen na 10 jaar EVP  (gelezen 1217 keer)
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Gepost op: januari 03, 2015, 11:45:40 am »

HET BANDSTEMMEN FENOMEEN: DE MEEST VOORKOMENDE VRAGEN  EN ERVARNGEN WELKE IK DE AFGELOPEN 10 JAAR TEGENKWAM::
 -=- Is het gevaarlijk ? Nee, zolang je er met respect mee omgaat, de sessie netjes opent en afsluit, en niet ingaat op negatieve stemmen.
 -=- Kan iedereen het? Ja, maar het succes is persoonsafhankelijk. ( een van meedere theorieen is, dat e.e.a. afhankelijk kan zijn van je aura etc.)
 -=- Het is zeker een zendamateur of een radio-omroeper die op je vragen antwoord...? Nee; ONmogelijk..die hoort mij simpelweg niet.
 -=- Is er geen sprake van parodeilie ? Oppassen geblazen, soms zit de mogelijkheid er in, maar als 2 of meer mensen onafhankelijk van elkaar hetzelfde verstaan is er geen sprake van parodeillie.
 -=- Hoe staat de wetenschap er tegenover? Hoewel er wetenschappers zijn ( ik heb ze in mijn studio gehad ) die het fenomeen zelf onderzoeken zullen deze de resultaten niet naar buiten brengen; wetenschap en paranormaliteiten botsen immers....
 -=- Hoe kan het dat je, als je iemand aanroept voor een bezoeker(s), je vrijwel altijd "beet" hebt? Je hebt altijd je "groepje", je mensen, bij je..zij weten gewoon dat ze aangeroepen zullen worden.
 -=- Volgens mij produceer je de stemmen via je onderbewuste ZELF? Nou nee; als ik Groningse bezoekers heb, komen de stemmen door met een Gronings accent, en heb ik Vlaamse bezoekers, dan komen de stemmen door met een Belgisch accent.
 -=- Staat het EVP-onderzoek stil ? Nee; er wordt continu hard aan gewerkt.
 -=- Onderzoek je zelf nog, ik denk aan andere opname-manieren? Nauwelijks; ik gebruik met succes "oudere"manieren.
 -=- Maakt de tijd / het uur uit, als je opnames maakt? Nee...is mij nooit gebleken.
 -=- Wat vind je het meest indrukwekkend? Gezongen antwoorden en kinderstemmetjes.
 -=- Kent het BandStemmen Fenomeen vervelende randverschijnselen? Op wat knipperende lampen ( vooral in zaaltjes) en vreemde geluiden na ; nee.
 -=- Is angst voor de dood "nodig"? Absoluut niet !
 -=- Bestaat reincarnatie? Dit wordt inderdaad door de Paranormale Stemmen bevestigd.
 -=- Bestaat er een god? De stemmen noemen dit zelf "het Universele Bewustzijn".
 -=- Waar zijn de doden eigenlijk? Zelf noemen zij dit een Parallel
 Universum.
 -=- Herkennen je studio bezoekers de stemmen als zijnde van hun overleden familieleden / vrienden etc.? Dit komt steeds vaker voor..maar de klankkleur blijkt vaak afhankelijk van de op het moment van opname aangeboden geluid.
 -=- Ontvang je ook wel secptische mensen ? JA..totdat zij de studio weer verlaten!
 -=- Zien overledenen ons? Ja; regelmatig maken zij opmerkingen over dingen die in de studio gebeuren, kleding die ik aan heb, een kat die rondloopt etc. etc.
 -=- Is direct contact mogelijk met dieren ? Via een gids is mogelijk met dieren die een hogere ziel hebben, zoals honden, katten, paarden etc.
 -=- Zijn de opnames altijd erg duidelijk ? Vaak wel...maar ik merk ook dat het afhankelijk is van het "soort" ( lees; mate van spiritualiteit ) mensen dat ik op bezoek krijg.
 -=- Wat is de wachttijd voor een gratis consult? Op het moment ruim 3 maanden.
 -=- Hoeveel bezoekers gingen me voor ? Net over de 4000.
 -=- Hoeveel opnames heb je gemaakt tot nu toe? Meer dan 33.000.
 -=- Is het BandStemmen Fenomeen gewoon geworden voor jou? Ik ben er aan gewend, maar normaal / gewoon wordt het nooit....

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: