Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Waarschijnlijk mijn meest indrukwekkendste ervaring met het EVP  (gelezen 1251 keer)
Frans Schmidt-Gieskens
-=ஜ۩۞۩ஜ=-
Administrator
Niet uit te bannen

Foto: EVP lezing & demo te Belgie. :)

« Gepost op: november 19, 2014, 09:54:48 pm »

EEN VAN DE MEEST INDRUKWEKKENDE ZAKEN MBT. HET EVP die ik ooit meegemaakt heb. Een aantal jaartjes geleden kreeg ik een mail van een man, wiens moeder ( 75 jaar ) in het ziekenhuis lag. Ze sloeg wartaal uit, wilde alleen nog maar zware shag en whiskey,en at verder niets...bovendien had ze vage pijnklachten. De artsen kwamen er niet uit. De man vroeg me of ik " wat eraan zou kunnen doen". Heb hem geantwoord geen paranormaal genezer of iets dergelijks te zijn, maar allicht eens wilde vragen aan de Paranormale Stemmen wat er loos is. Een zeer duidelijke A-stem gaf aan, dat er sprake was van een negatieve energie, die bij de dame aanwezig was. ( Aura-lifter ?). Door middel van een bepaalde standaard volzin heb ik dit proberen te verwijderen. Afijn; ik heb de man de opnames opgestuurd...hij mailde terug dat hij de stemmen goed verstaan had, en zou afwachten. Twee weken later; de man liet me weten dat zijn moeder weer helemaal gezond thuis was; zij at en dronk weer normaal en sloeg geen wartaal meer uit.
 Ook haar pijn was verdwenen. De zoon natuurlijk helemaal gelukkig. Een aantal dagen later kreeg ik mail van ziekenhuis-personeel, met de vraag wat ik in godsnaam gedaan had. Heb alles uitgelegd... en daarna niets meer vernomen. Tja...wetenschappers en paranormaliteit...

Groetjes en succesvolle opnames toegewenst!
Frans.            RADIOMAN.NL

Branton de Geus....ik (ver)volg zijn weg.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: