Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Geestverschijning vastgelegd op video?  (gelezen 1798 keer)
Danny
Administrator
Zeer aardsgebonden

« Gepost op: februari 12, 2009, 09:47:21 pm »

Citaat

A SCHOOLBOY has captured eerie footage of what he claims is a ghost striding towards banisters at his home.

Terrified Reece Pitman, 12, heard whistling ó and used his mobile to film the shadowy being.
It came days after his nine-year-old sister complained that someone was mysteriously finishing her jigsaws at night.
Tonia, of Solihull, Birmingham, said she consulted a psychic who told her the ghost could be friendly.
Sales assistant Tonia said: Iíve had a tough time recently as my husband left me. I didnít believe in ghosts ó but Iím thinking of the spectre as my guardian angel.
Julian Banks of the British Paranormal Society said the film was potentially the best image of a ghost in years.

Het filmpje is hier te bekijken.

Succes is krijgen wat je wilt, geluk is willen wat je krijgt
remko
Witte ruis
*

« Antwoord #1 Gepost op: maart 24, 2009, 10:26:04 pm »

heb hem een tijdje geleden gezien jah.. je hoort wel echt een angst in de stem van het jochie,..
Danny
Administrator
Zeer aardsgebonden

« Antwoord #2 Gepost op: maart 24, 2009, 10:30:24 pm »

Ja, ik twijfel dan ook niet aan de echtheid van het filmpje. Het is natuurlijk wel de vraag of hetgeen je ziet ook echt een entiteit is of dat er een rationele verklaring voor is. Ik ben bang dat we daar nooit meer iets over zullen horen.

Succes is krijgen wat je wilt, geluk is willen wat je krijgt
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: